Hírek

Elérhetőségek

Pénzügyi iroda

Zakor Tünde irodavezető:

Telefon: 88/596-589
E-mail: penzugy@berhida.hu

 

  • Koordinálja és szervezi a helyi és nemzetiségi Önkormányzatok (Berhida, Vilonya), Önkormányzati Társulások és költségvetési szerveik pénzügyi, számviteli és gazdálkodási feladatait
  • A MÁK havi jelentések, éves költségvetés, éves beszámolók elkészítésének szervezése, koordinációja
  • Költségvetési rendelet és mellékleteinek összeállítása, költségvetési egyeztetések lefolytatása, költségvetési rendeletmódosítások elkészítése
  • Zárszámadási rendelet és mellékleteinek összeállítása, az éves beszámoló elemzése
  • Felülvizsgálja az önkormányzat és intézményeinek költségvetési maradványát, illetve elvégzi az intézményi egyeztetéseket, elkészíti – a polgármesterrel egyeztetve – a maradvány felosztási javaslatot
  • Pénzügyi ellenjegyzési feladatokat lát el a Jegyző megbízása alapján: a kifizetések, szerződések, megrendelések, kinevezések, átsorolások stb tekintetében
  • A pénzügyi szabályzatok elkészítése, aktualizálása
  • Önkormányzati szintű állami támogatás igénylések összeállítása. Az intézmények mutatószám felülvizsgálatának koordinálása, az elszámolásban való közreműködés, annak szervezése
  • Az önkormányzat intézményei és a pénzügyi iroda közötti kapcsolattartás szervezése, információ áramlás, helyszíni egyeztetések, ellenőrzések koordinálása
  • Banki kapcsolattartás
  • Beruházások, felújítások nyomon követése,
  • Az önkormányzatok, társulások, nemzetiségi önkormányzatok és intézményeinek likviditásának folyamatos figyelemmel kísérése
  • Ellátja, illetve koordinálja, szervezi a pályázatok összeállításával, megvalósításával, elszámolásával kapcsolatos feladatokat.

 

 

Porkoláb Regina számviteli-pénzügyi ügyintéző

Telefon: 88/585-601
E-mail: porkolab.regina@berhida.hu

 

  • Helyettesíti távollétében, akadályoztatása esetén a pénzügyi irodavezetőt
  • Ellátja a pénzügyi ellenjegyzési feladatokat a Pénzügyi irodavezető akadályoztatása, távolléte esetében
  • Könyveli Berhidai Művelődési Ház és Könyvtár bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,
  • elkészíti az intézmény MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit
  • Összeállítja az Berhidai Művelődési Ház és Könyvtár mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról
  • Pályázatok elkészítésében való közreműködés, pályázati elszámolások elkészítése
  • Könyveli az Önkormányzat pályázati alszámláinak változásait
  • Vezeti a halasztott bevételek nyilvántartását
  • Közreműködik az önkormányzati beszámoló összeállításában, egyeztetésében

 

 

Dobosné Szecsődi Anita számviteli ügyintéző

Telefon: 88/585-601
E-mail: konyveles@berhida.hu

 

  • Könyveli Berhida Város Önkormányzatának bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,
  • elkészíti az önkormányzat MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit
  • Összeállítja az Berhida Város Önkormányzatának mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról
  • Vevő hátralékosok nyilvántartása, behajtásával kapcsolatos feladatok
  • Berhida Város Önkormányzata tekintetében a tárgyi eszköz nyilvántartás vezetése
  • Gondoskodik az üzembehelyezési okmányok, illetve az állományba vételi bizonylatok elkészítéséről, elkészíttetéséről
  • Önkormányzati beruházások, felújítások pénzügyi teljesítésének figyelemmel kísérése. Gazdaságstatisztikai jelentés elkészítése
  • A vagyonkataszteri adatok és a pénzügyi adatok változásának, azonosságának egyeztetése
  • Ellátja a pénztárellenőri feladatokat Berhidai Művelődési Ház és Könyvtár, Berhidai Köznevelési Társulás, Hétszínvirág Napközi-otthonos Óvoda és Bölcsőde, Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet és a Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat vonatkozásában.
  • Munkakörében érvényesítési feladatokat lát el.

 

Varga-Auer Csilla számviteli ügyintéző

            Telefon: 88/585-601

            E-mail:            fokonyv@@berhida.hu

  • Végzi a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.
  • Elkészíti a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet MÁK és egyéb szervezetek részére továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.
  • Munkaköréhez kapcsolódóan érvényesítési feladatokat lát el.
  • Összeállítja a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet mérlegét. Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felülvizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét.
  • Vezeti a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet, a Közös Önkormányzati Hivatal, a Szociális és Gyermekjóléti Szolgálat, a Nemzetiségi Önkormányzatok tárgyi eszköz nyilvántartását.
  • Ellátja a kisértékű tárgyi eszköz nyilvántartással kapcsolatos feladatokat a Közös Önkormányzati Hivatal és a nemzetiségi önkormányzatok vonatkozásában. Gondoskodik a növekedési és a csökkenési tételek átvezetéséről.
  • Elkészíti az intézmények, az önkormányzatok, társulások gazdaságstatisztikai jelentéseit.
  • Közreműködik a leltározási feladatok ellátásban,

Összeállítja a selejtezési dokumentációkat

 

Cser Józsefné számviteli ügyintéző

Telefon: 88/596-587
E-mail: berugy@berhida.hu

 

  • Végzi a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.
  • Elkészíti a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet MÁK és egyéb szervezetek részére továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.
  • Munkaköréhez kapcsolódóan érvényesítési feladatokat lát el.
  • Összeállítja a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet mérlegét. Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felülvizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét.
  • Vezeti a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet, a Közös Önkormányzati Hivatal, a Szociális és Gyermekjóléti Szolgálat, a Nemzetiségi Önkormányzatok tárgyi eszköz nyilvántartását.
  • Ellátja a kisértékű tárgyi eszköz nyilvántartással kapcsolatos feladatokat a Közös Önkormányzati Hivatal és a nemzetiségi önkormányzatok vonatkozásában. Gondoskodik a növekedési és a csökkenési tételek átvezetéséről.
  • Elkészíti az intézmények, az önkormányzatok, társulások gazdaságstatisztikai jelentéseit.
  • Közreműködik a leltározási feladatok ellátásban,

Összeállítja a selejtezési dokumentációkat

 

Pék Judit pénzügyi ügyintéző, pénztáros

Telefon: 88/585-601
E-mail: penztar@berhida.hu

 

  • Pénztár kezelése: bevételi, kiadási bizonylatok kiállítása, pénztárjelentés vezetése
  • Kapcsolódó számlák, kötelezettségvállalási dokumentumok és egyéb mellékletek ellenőrzése
  • Pénztári kifizetéseinek kontírozása, számítógépes feldolgozása
  • Pénztárral kapcsolatos utalvány rendeletek kiállítása, gondoskodik azok szabályszerű aláiratásáról
  • Pénztári kifizetések érvényesítése
  • Pénzeszközigénylések gyűjtése.  Gondoskodik azok határidőre történő banki kihozataláról
  • Előleg-nyilvántartás, előleg-elszámoltatás
  • Polgármesteri Hivatalban megrendelések bonyolítása, adminisztrációja
  • Szociális ellátáshoz kapcsolódó kifizetések
  • Önkormányzati gépjárművek üzemanyag-elszámolásával kapcsolatos feladatok
  • Könyveli a Berhidai Német Nemzetiségi Önkormányzat és Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat banki és pénztári gazdasági eseményeit.
  • Összeállítja a Berhidai Német Nemzetiségi Önkormányzat és Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat havi jelentéseit, éves beszámolóit.

 

 

 

Bittmann Adrienn pénzügyi ügyintéző

Telefon: 88/585-601
E-mail: utalas@berhida.hu

 

  • Végzi a Süni Napköziotthonos Óvoda banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.
  • Elkészíti a Süni Napköziotthonos Óvoda MÁK-nak továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.
  • Összeállítja a Süni Napköziotthonos Óvoda mérlegét. gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról
  • Végzi a Berhidai Közös Önkormányzati Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok, Berhida Város Önkormányzata és költségvetési szervei, a Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Társulás és költségvetési szervei, a Berhidai Köznevelési társulás és költségvetési szervei elszámolási, fizetési számláihoz és alszámláihoz kapcsolódó banki kifizetések utalását.
  • Ellátja a banki átutalásokkal kapcsolatban felmerült számlareklamációk kivizsgálását, levelezést.
  •  Elvégzi a csoportos utalások (bér, segély) számítógépes feldolgozását.
  •  Figyelemmel kíséri a szállítói követelések kiegyenlítését, elvégzi az ezzel kapcsolatos egyeztetéseket.
  • Ellátja a munkaköréhez kapcsolódó érvényesítési feladatokat.
  • Ellátja a szigorú számadású nyomtatványok kezelését, kiadását, nyilvántartását.
  • Vezeti a hitelfelvételekkel kapcsolatos analitikus nyilvántartást.

 

 

Siklósi Lotti pályázati-pénzügyi ügyintéző

            Telefon: 88/596-585

            E-mail:            palyazat@berhida.hu

  • Könyveli a Közös Önkormányzati Hivatal bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,
  • elkészíti a Hivatal MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit
  • Összeállítja a Hivatal mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról
  • Közreműködik a feladatkörébe sorolt pályázatok kidolgozásában, koordinálja a munkafázisokat, összegzi, előkészíti beadásukat.
  • Nyilvántartja a feladatkörébe sorolt benyújtott pályázatokat, adatot szolgáltat a költségvetés összeállításához.
  • Szervezi és koordinálja a feladatkörébe sorolt pályázatok megvalósítását.
  • Közreműködik a feladatkörébe sorolt pályázati elszámolásokban, illetve elvégzi az elszámolással kapcsolatos adminisztrációt.
  • Folyamatosan kapcsolatot tart a pályázati szakértővel, dokumentálja az egyeztetéseket.
  • Ellátja a pénztárellenőri feladatokat Berhida Város Önkormányzata, Berhidai Közös Önkormányzati Hivatal, Süni Napközi-otthonos Óvoda, Berhidai Szociális Társulás, Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Szolgálat, Berhidai Német Nemzetiségi vonatkozásában.

 

 

Ferencz Sándor pályázati-pénzügyi ügyintéző

Telefon: 88/596-585

E-mail: gazdalkodas@berhida.hu

  • Pályázati figyelést lát el, végzi az önkormányzat és a hivatal pályázati tevékenységéből adódó feladatait.
  • Közreműködik a pályázatok kidolgozásában, koordinálja a munkafázisokat, összegzi, előkészíti beadásukat.
  • Nyilvántartja a benyújtott pályázatokat, adatot szolgáltat a költségvetés összeállításához.
  • Szervezi és koordinálja a pályázatok megvalósítását.
  • Elkészíti a pályázatokhoz kapcsolódó bizottsági, képviselő-testületi előterjesztéseket,  alátámasztó dokumentációt.
  • Közreműködik a pályázati elszámolásokban, illetve elvégzi az elszámolással kapcsolatos adminisztrációt.
  • Közreműködik a Közbeszerzéshez kapcsolódó feladatok előkészítésében, ellátásában.
  • Folyamatosan kapcsolatot tart a pályázati szakértővel, dokumentálja az egyeztetéseket.
  • Kezeli az EPTK pályázati felületet, gondoskodik a felületen érkező értesítések kezeléséről, elintézéséről.
  • Kezeli az ebr42 pályázati felületet, gondoskodik a kapcsolódó pályázatok rögzítéséről, a felületen érkező értesítések kezeléséről.
  • A pályázatokkal kapcsolatban érkező hiánypótlási felhívások dokumentumait összeállítja, illetve közreműködik az összeállításában.
  • Összeállítja a – közbeszerzési törvény hatálya alá nem tartozó – pályázatokkal, megrendelésekkel kapcsolatos pályázati kiírásokat, gondoskodik azok pályázók részére történő közzétételéről, kiküldéséről, továbbá a beérkezett pályázatok dokumentálásáról.
  • Részt vesz a közbeszerzések kapcsán a közbeszerzési munkacsoport és a bíráló bizottság munkájában.
  • Segíti a polgármester civil szervezeti feladatait, kapcsolatait. Ellátja a civil szervezetek támogatásának koordinációját.
  • Bonyolítja a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos pályázatok kiírását, a beadott pályázatok felülvizsgálatát. Előkészíti megállapodások megkötését, módosítását. Ezen feladatokhoz kapcsolódóan döntésre előkészíti a polgármesteri hatáskörbe tartozó ügyeket.
  • Ellenőrzi a civil szervezetek, sportegyesületek közösségi támogatásainak elszámolását.
  • Alapító okirat felülvizsgálatban való közreműködés, illetve a MÁK adatszolgáltatás elkészítése.

 

 

 

Gál Alexandra számviteli ügyintéző

Telefonszám: 88/585-601

E-mail: gal.alexandra@berhida.hu

  • Végzi a Köznevelési Társulás és Hétszínvirág Napköziotthonos Óvoda és Bölcsőde banki, pénztári egyéb főkönyvi tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.
  • Végzi helyi adószámlákhoz kapcsolódó banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését és egyeztetését. A helyi adószámlákkal kapcsolatos főkönyvi egyeztetést Dobosné Szecsődi Anita pénzügyi-számviteli ügyintézővel összehangoltan végzik.
  • Elkészíti a Köznevelési Társulás és Hétszínvirág Napköziotthonos Óvoda és Bölcsőde MÁK-nak továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.
  • Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felülvizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét. Figyelemmel kíséri, könyveli a mérlegtételek változásait.
  • Gondoskodik  az áfa nyilvántartás szabályszerűségéről. Elkészíti a Berhidai Közös  Önkormányzati Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok, Berhida Város Önkormányzata és költségvetési szervei, a Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Társulás és költségvetési szervei, a Berhidai Köznevelési társulás és költségvetési szervei áfa bevallását. Ellátja az áfával kapcsolatos egyéb feladatokat (bejelentkezés, tevékenységi kör módosítás stb.)
  • Ellátja a munkaköréhez kapcsolódó érvényesítési feladatokat.

 

 

Lakicsné Szabó Zsuzsanna pénzügyi-gazdálkodási ügyintéző

      Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: vilonya.konyveles@berhida.hu

  • Kezeli Vilonya Község Önkormányzatának házipénztárát.
  • Vezeti a pénztárjelentéseket, hetente végzi a pénztár zárását
  • Végzi az elszámolási, fizetési számláihoz és alszámláihoz kapcsolódó banki kifizetések utalását.
  • Vezeti a létszám- és bérnyilvántartást.
  • Vezeti az előleg-nyilvántartást, végzi az előleg-elszámoltatást
  • Teljesíti a MÁK felé  Vilonya Község Önkormányzata feladatai során a KIRA rendszerben a bérszámfejtésekhez kapcsolódó jelentéseket. Közreműködik az SZJA kötelezettségek teljesítésében, távolmaradási jelentéseket végzi.
  • Végzi a banki és pénztári, valamint a vegyes bizonylatok kontírozását, számítógépes feldolgozását, az előirányzatok gépi könyvelését.
  • Vezeti a szállítói számlák nyilvántartását, végzi a szállítói követelések kiegyenlítését, az ezzel kapcsolatos egyeztetéseket, az ÁFA könyvelését és számítógépes nyilvántartását, valamint az ÁFA – jelentésből adódó feladatokat.
  • Vezeti a vevő nyilvántartást, ellátja a hátralékok behajtásával kapcsolatos feladatokat
  • Ellátja a szigorú számadású nyomtatványok kezelését, kiadását, nyilvántartását.
  • Vezeti az analitikus nyilvántartásokat, ingatlan, tárgyi eszköznyilvántartást lát el.
  • Közreműködik a leltározási és selejtezési feladatok ellátásában.
  • Végzi a hivatali szolgáltatások számlázását szerződés, megállapodás szerint.
  • Elkészíti Vilonya Község Önkormányzata havi pénzforgalmi jelentéseit, információs   

adatszolgáltatásokat, negyedéves mérlegjelentéseket, éves beszámolót.

Összeállítja Vilonya Község Önkormányzatának mérlegét és gondoskodik a mérleg alátámasztó leltár elkészítéséről.