Hírek

Elérhetőségek

Pénzügyi iroda

Zakor Tünde irodavezető:

            Telefon: 88/596-589

            E-mail: penzugy@berhida.hu

  • Kordinálja és szervezi a helyi és nemzetiségi Önkormányzatok (Berhida, Vilonya), Önkormányzati Társulások és költségvetési szerveik pénzügyi, számviteli és gazdálkodási feladatait

  • A MÁK havi jelentések, éves költségvetés, éves beszámolók elkészítésének szervezése, koordinációja

  • Költségvetési rendelet és mellékleteinek összeállítása, költségvetési egyeztetések lefolytatása, költségvetési rendeletmódosítások elkészítése

  • Zárszámadási rendelet és mellékleteinek összeállítása, az éves beszámoló elemzése

  • Felülvizsgálja az önkormányzat és intézményeinek költségvetési maradványát, illetve elvégzi az intézményi egyeztetéseket, elkészíti – a polgármesterrel egyeztetve – a maradvány felosztási javaslatot

  • Pénzügyi ellenjegyzési feladatokat lát el a Jegyző megbízása alapján: a kifizetések, szerződések, megrendelések, kinevezések, átsorolások stb tekintetében

  • A pénzügyi szabályzatok elkészítése, aktualizálása

  • Önkormányzati szintű állami támogatás igénylések összeállítása. Az intézmények mutatószám felülvizsgálatának koordinálása, az elszámolásban való közreműködés, annak szervezése

  • Az önkormányzat intézményei és a pénzügyi iroda közötti kapcsolattartás szervezése, információ áramlás, helyszíni egyeztetések, ellenőrzések koordinálása 

  • Banki kapcsolattartás

  • Beruházások, felújítások nyomon követése, 

  • Az önkormányzatok, társulások, nemzetiségi önkormányzatok és intézményeinek likviditásának folyamatos figyelemmel kísérése

  • Ellátja, illetve koordinálja, szervezi a pályázatok összeállításával, megvalósításával, elszámolásával kapcsolatos feladatokat. 

 

Porkoláb Regina pénzügyi-számviteli ügyintéző

            Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: porkolab.regina@berhida.hu

  • Helyettesíti távollétében, akadályoztatása esetén a pénzügyi irodavezetőt

  • Ellátja a pénzügyi ellejegyzési feladatokat a Pénzügyi irodavezető akadályoztatása, távolléte esetében

  • Könyveli Berhidai Művelődési Ház és Könyvtár bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,

  • elkészíti az intézmény MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit

  • Összeállítja az Berhidai Művelődési Ház és Könyvtár mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról

  • Pályázatok elkészítésében való közreműködés, pályázati elszámolások elkészítése

  • Könyveli az Önkormányzat pályázati alszámláinak változásait

  • Vezeti a halasztott bevételek nyilvántartását

  • Közreműködik az önkormányzati beszámoló összeállításában, egyeztetésében

Dobosné Szecsődi Anita számviteli ügyintéző

            Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: konyveles@berhida.hu

  • Könyveli Berhida Város Önkormányzatának bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,

  • elkészíti az önkormányzat MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit

  • Összeállítja az Berhida Város Önkormányzatának mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról

  • Vevő hátralékosok nyilvántartása, behajtásával kapcsolatos feladatok

  • Berhida Város Önkormányzata tekintetében a tárgyi eszköz nyilvántartás vezetése

  • Gondoskodik az üzembehelyezési okmányok, illetve az állományba vételi bizonylatok elkészítéséről, elkészíttetéséről

  • Önkormányzati beruházások, felújítások pénzügyi teljesítésének figyelemmel kísérése. Gazdaságstatisztikai jelentés elkészítése

  • A vagyonkataszteri adatok és a pénzügyi adatok változásának, azonosságának egyeztetése.

  • Ellátja a pénzügyi ellejegyzési feladatokat a Pénzügyi irodavezető akadályoztatása, távolléte esetében

  • Ellátja a pénztárellenőri feladatokat lát el.

  • Munkakörében érvényesítési feladatokat lát el.

 

Varga-Auer Csilla számviteli ügyintéző

            Telefon: 88/585-601

            E-mail:            fokonyv@@berhida.hu

  • Végzi a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.

  • Elkészíti a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet MÁK és egyéb szervezetek részére továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.

  • Munkaköréhez kapcsolódóan érvényesítési feladatokat lát el. 

  • Összeállítja a Település Ellátó és Szolgáltató Szervezet mérlegét. Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felülvizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét. 

  • Elkészíti az intézmények, az önkormányzatok, társulások gazdaságstatisztikai jelentéseit.

  • Közreműködik a leltározási feladatok ellátásban,

  • Helyettesítési feladatokat lát el a tárgyi eszköz nyilvántartási feladatok vonatkozásában.

 

Cser Józsefné számviteli ügyintéző

            Telefonszám: 88/596-587

            E-mail: berugy@berhida.hu

  • Intézményenkénti bérkönyvelés, béranalitika vezetése és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás

  • Számlára utalásokkal kapcsolatos jegyzékek összeállítása

  • Ellátja a pénztárhelyettesi feladatokat Berhida vonatkozásában

  • Elkészíti a munkavállalókkal kapcsolatos bankszámlára utalásokkal kapcsolatos jegyzékeket

  • Létszám és bérnyilvántartás

  • Bérszámfejtési feladatok, kapcsolódó jelentések 

  • Az Önkormányzat, a Köznevelési társulás, a Szociális Társulás közalkalmazott munkavállalóinak kinevezési és átsorolási dokumentumainak felrözítése a KIRA rendszerbe

  • MÁK-os e-adat rendszer kezelése

  • Az SZJA-t érintő munkavállalói, tiszteletdíjas, megbízási jogviszonyt érintő nyilatkozatok 

  • SZJA bevallással kapcsolatos munkáltatót érintő kötelezettségek teljesítése

  • távolmaradási jelentések

  • Végzi a Berhidai Közös Önkormányzati Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok, Berhida Város Önkormányzata és költségvetési szervei, a Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Társulás és költségvetési szervei, a Berhidai Köznevelési társulás és költségvetési szervei elszámolási, fizetési számláihoz és alszámláihoz kapcsolódó banki kifizetések utalását helyettesítés keretében.

 

Pék Judit pénzügyi ügyintéző, pénztáros

      Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: penztar@berhida.hu

  • Pénztár kezelése: bevételi, kiadási bizonylatok kiállítása, pénztárjelentés vezetése

  • Kapcsolódó számlák, kötelezettségvállalási dokumentumok és egyéb mellékletek ellenőrzése

  • Pénztári kifizetéseinek kontírozása, számítógépes feldolgozása

  • Pénztárral kapcsolatos utalvány rendeletek kiállítása, gondoskodik azok szabályszerű aláiratásáról

  • Pénztári kifizetések érvényesítése

  • Pénzeszközigénylések gyűjtése.  Gondoskodik azok határidőre történő banki kihozataláról

  • Előleg-nyilvántartás, előleg-elszámoltatás

  • Polgármesteri Hivatalban megrendelések bonyolítása, adminisztrációja

  • Szociális ellátáshoz kapcsolódó kifizetések

  • Önkormányzati gépjárművek üzemanyag-elszámolásával kapcsolatos feladatok

  • Könyveli a Berhidai Német Nemzetiségi Önkormányzat és Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat banki és pénztári gazdasági eseményeit. 

  • Összeállítja a Berhidai Német Nemzetiségi Önkormányzat és Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat havi jelentéseit, éves beszámolóit.

  • Elvégzi a Berhidai Német Nemzetiségi Önkormányzat és Berhidai Roma Nemzetiségi Önkormányzat működési és feladatalapú támogatásának pénzügyi elszámolási feladatait.

 

Bittmann Adrienn pénzügyi-számviteli ügyintéző

      Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: utalas@berhida.hu

  • Végzi a Süni Napköziotthonos Óvoda banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.

  • Elkészíti a Süni Napköziotthonos Óvoda MÁK-nak továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.

  • Összeállítja a Süni Napköziotthonos Óvoda mérlegét. gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról,

  • Ellátja a pénzügyi ellejegyzési feladatokat a Pénzügyi irodavezető akadályoztatása, távolléte esetében.

  • Végzi a Berhidai Közös Önkormányzati Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok, Berhida Város Önkormányzata és költségvetési szervei, a Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Társulás és költségvetési szervei, a Berhidai Köznevelési társulás és költségvetési szervei elszámolási, fizetési számláihoz és alszámláihoz kapcsolódó banki kifizetések utalását.

  • Ellátja a banki átutalásokkal kapcsolatban felmerült számlareklamációk kivizsgálását, levelezést. 

  •  Elvégzi a csoportos utalások (bér, segély) számítógépes feldolgozását.

  •  Figyelemmel kíséri a szállítói követelések kiegyenlítését, elvégzi az ezzel kapcsolatos egyeztetéseket.

  • Ellátja a munkaköréhez kapcsolódó érvényesítési feladatokat. 

  • Ellátja a szigorú számadású nyomtatványok kezelését, kiadását, nyilvántartását. 

  • Vezeti a hitelfelvételekkel kapcsolatos analitikus nyilvántartást.

 

Kovács Alexandra pályázati-pénzügyi ügyintéző

            Telefon: 88/596-587

            E-mail:            palyazat@berhida.hu

  • Könyveli a Közös Önkormányzati Hivatal bankszámláihoz tartozó számviteli bizonylatokat,

  • elkészíti a Hivatal MÁK adatszolgáltatásait, jelentéseit, beszámolóit

  • Összeállítja a Hivatal mérlegét, gondoskodik a leltár összeállításáról, alátámasztásáról

  • Közreműködik a feladatkörébe sorolt pályázatok kidolgozásában, koordinálja a munkafázisokat, összegzi, előkészíti beadásukat. 

  • Nyilvántartja a feladatkörébe sorolt benyújtott pályázatokat, adatot szolgáltat a költségvetés összeállításához.

  • Szervezi és koordinálja a feladatkörébe sorolt pályázatok megvalósítását. 

  • Közreműködik a feladatkörébe sorolt pályázati elszámolásokban, illetve elvégzi az elszámolással kapcsolatos adminisztrációt.

  • Folyamatosan kapcsolatot tart a pályázati szakértővel, dokumentálja az egyeztetéseket.

  • Ellátja a pénztárellenőri feladatokat. 

  • Helyettesítési feladatokat lát el a KIRA rendszer kezelése kapcsán, bérszámfejtési, kinevezési, átsorolási feladatok tekintetében.

 

 

Ferencz Sándor pályázati-pénzügyi ügyintéző

Telefon: 88/596-585

E-mail: gazdalkodas@berhida.hu

  • Pályázati figyelést lát el, végzi az önkormányzat és a hivatal pályázati tevékenységéből adódó feladatait.

  • Közreműködik a pályázatok kidolgozásában, koordinálja a munkafázisokat, összegzi, előkészíti beadásukat. 

  • Nyilvántartja a benyújtott pályázatokat, adatot szolgáltat a költségvetés összeállításához.

  • Szervezi és koordinálja a pályázatok megvalósítását. 

  • Elkészíti a pályázatokhoz kapcsolódó bizottsági, képviselő-testületi előterjesztéseket, alátámasztó dokumentációt.

  • Közreműködik a pályázati elszámolásokban, illetve elvégzi az elszámolással kapcsolatos adminisztrációt.

  • Közreműködik a Közbeszerzéshez kapcsolódó feladatok előkészítésében, ellátásában. 

  • Folyamatosan kapcsolatot tart a pályázati szakértővel, dokumentálja az egyeztetéseket.

  • Kezeli az EPTK pályázati felületet, gondoskodik a felületen érkező értesítések kezeléséről, elintézéséről.

  • Kezeli az ebr42 pályázati felületet, gondoskodik a kapcsolódó pályázatok rögzítéséről, a felületen érkező értesítések kezeléséről.

  • A pályázatokkal kapcsolatban érkező hiánypótlási felhívások dokumentumait összeállítja, illetve közreműködik az összeállításában.

  • Összeállítja a – közbeszerzési törvény hatálya alá nem tartozó – pályázatokkal, megrendelésekkel kapcsolatos pályázati kiírásokat, gondoskodik azok pályázók részére történő közzétételéről, kiküldéséről, továbbá a beérkezett pályázatok dokumentálásáról.

  • Részt vesz a közbeszerzések kapcsán a közbeszerzési munkacsoport és a bíráló bizottság munkájában.

  • Segíti a polgármester civil szervezeti feladatait, kapcsolatait. Ellátja a civil szervezetek támogatásának koordinációját. 

  • Bonyolítja a civil szervezetek támogatásával kapcsolatos pályázatok kiírását, a beadott pályázatok felülvizsgálatát. Előkészíti megállapodások megkötését, módosítását. Ezen feladatokhoz kapcsolódóan döntésre előkészíti a polgármesteri hatáskörbe tartozó ügyeket. 

  • Ellenőrzi a civil szervezetek, sportegyesületek közösségi támogatásainak elszámolását.

  • Alapító okirat felülvizsgálatban való közreműködés, illetve a MÁK adatszolgáltatás elkészítése.

 

Gál Alexandra számviteli ügyintéző

Telefonszám: 88/585-601

E-mail: gal.alexandra@berhida.hu

  • Végzi a Köznevelési Társulás és Hétszínvirág Napköziotthonos Óvoda és Bölcsőde banki, pénztári egyéb főkönyvi tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését.

  • Végzi helyi adószámlákhoz kapcsolódó banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartását, iktatását, főkönyvi könyvelését és egyeztetését. A helyi adószámlákkal kapcsolatos főkönyvi egyeztetést Dobosné Szecsődi Anita pénzügyi-számviteli ügyintézővel összehangoltan végzik.

  • Elkészíti a Köznevelési Társulás és Hétszínvirág Napköziotthonos Óvoda és Bölcsőde MÁK-nak továbbítandó költségvetéseit, beszámolóit, havi jelentéseit.

  • Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felülvizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét. Figyelemmel kíséri, könyveli a mérlegtételek változásait. 

  • Gondoskodik az áfa nyilvántartás szabályszerűségéről. Elkészíti a Berhidai Közös  Önkormányzati Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok, Berhida Város Önkormányzata és költségvetési szervei, a Berhidai Szociális és Gyermekjóléti Társulás és költségvetési szervei, a Berhidai Köznevelési társulás és költségvetési szervei áfa bevallását. Ellátja az áfával kapcsolatos egyéb feladatokat (bejelentkezés, tevékenységi kör módosítás stb.)

  • Ellátja a munkaköréhez kapcsolódó érvényesítési feladatokat.

 

Vida Viktória pénzügyi-számviteli ügyintéző

Telefon: 88/596-585
E-mail: vida.viktoria@berhida.hu

  • Szociális és Gyermekjóléti Társulás és Családsegítő Központ banki tételeinek, gazdasági eseményeinek kötelezettségvállalás nyilvántartása, iktatása, főkönyvi könyvelése.

  • Gondoskodik a mérlegleltárt alátámasztó dokumentumok meglétéről, ellenőrzi, felül vizsgálja azok tartalmi elemeinek helyességét. Figyelemmel kíséri, könyveli a mérleg tételek változásait. Elkészíti a mérlegjelentéseket, gondoskodik a jelentések határidőre történő központi adatszolgáltatásáról.

  • Vevő számlák kiállítása, rögzíti a számlateljesítéseket.

  • Ellátja a számla hátralékosok nyilvántartásával, behajtásával kapcsolatos feladatokat. 

  • Havonta felülvizsgálja a hátralékos állományt, elkészíti a felszólításokat, s a behajtási  dokumentumokat. 

 

Hajduczky Nikoletta pénzügyi-számviteli ügyintéző

            Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: kozmuvek@berhida.hu

  • Végzi a villamos- és gázenergia számláinak elektronikus letöltését, - a közbeszerzési szerződéses határidőn belüli-  továbbítását az intézmények részére.

 

  • Koordinálja, illetve elvégzi a költségvetési szervekkel a villamos- és gázenergia számlák teljesítés adatainak eltéréséből származó számlareklamációkat.

  • Ellenőrzi az elektronikusan beérkező villamos- és gázenergia számlákat áfa törvény általi megfelelőségi szempontból, továbbá a szerződésnek való megfelelés oldaláról. Eltérés esetén összeállítja a számlareklamációkat és megküldi az illetékesek részére.

  • Gondoskodik az elektronikusan beérkező villamos- és gázenergia számlák archiválásáról.

  • Gondoskodik az intézmények által leellenőrzött, jóváhagyott villamos- és gázenergia számlák ügyintézők részére, átutalás céljára történő átadásáról.

  • Közreműködik – villamos- és gázenergia beszerzés tárgyában – a közbeszerzési eljárás indításához szükséges előkészítő anyagok összeállításában.

  • Vezeti a z intézmények tárgyi eszköz nyilvántartását, a tárgyi eszközállomány változásait a főkönyv fölött könyveli, feladja. Közreműködik az üzembehelyezési okmányok összeállításában, azok alapján elvégzi a tárgyi eszközök, beruházások, felújítások állománybavételét.

  • Ellátja a kisértékű tárgyi eszköz nyilvántartással kapcsolatos feladatokat a Közös Önkormányzati Hivatal és a nemzetiségi önkormányzatok vonatkozásában. Gondoskodik a növekedési és a csökkenési tételek átvezetéséről.

 

Szalai Viktória pénzügyi-gazdálkodási ügyintéző

      Telefonszám: 88/585-601

            E-mail: szalai.viktoria@berhida.hu

  • Kezeli Vilonya Község Önkormányzatának házipénztárát.

  • Vezeti a pénztárjelentéseket, hetente végzi a pénztár zárását 

  • Végzi az elszámolási, fizetési számláihoz és alszámláihoz kapcsolódó banki kifizetések utalását.

  • Vezeti a létszám- és bérnyilvántartást. 

  • Vezeti az előleg-nyilvántartást, végzi az előleg-elszámoltatást 

  • Teljesíti a MÁK felé  Vilonya Község Önkormányzata feladatai során a KIRA rendszerben a bérszámfejtésekhez kapcsolódó jelentéseket. Közreműködik az SZJA kötelezettségek teljesítésében, távolmaradási jelentéseket végzi. 

  • Végzi a banki és pénztári, valamint a vegyes bizonylatok kontírozását, számítógépes 

feldolgozását, az előirányzatok gépi könyvelését.

  • Vezeti a szállítói számlák nyilvántartását, végzi a szállítói követelések kiegyenlítését, az ezzel kapcsolatos egyeztetéseket, az ÁFA könyvelését és számítógépes nyilvántartását, valamint az ÁFA – jelentésből adódó feladatokat. 

  • Vezeti a vevő nyilvántartást, ellátja a hátralékok behajtásával kapcsolatos feladatokat 

  • Ellátja a szigorú számadású nyomtatványok kezelését, kiadását, nyilvántartását. 

  • Vezeti az analitikus nyilvántartásokat, ingatlan, tárgyi eszköznyilvántartást lát el.

  • Közreműködik a leltározási és selejtezési feladatok ellátásában. 

  • Végzi a hivatali szolgáltatások számlázását szerződés, megállapodás szerint. 

  • Elkészíti Vilonya Község Önkormányzata havi pénzforgalmi jelentéseit, információs   

adatszolgáltatásokat, negyedéves mérlegjelentéseket, éves beszámolót. 

Összeállítja Vilonya Község Önkormányzatának mérlegét és gondoskodik a mérleg alátámasztó leltár elkészítéséről.